tisdag 12 maj 2009

Äntligen hemma!

Ja, det har jag varit ett tag, men nu kommer första inlägget på länge. Jag kom dessutom hem ett dygn tidigare eftersom jag drabbades av magsjuka ... snacka om missflyt. Nåväl, nu är det här en matblogg och ingen sjukdomsblogg, så jag ska bespara er detaljerna. Kort kan man säga att jag fick en hyfsad torsdagskväll med mina kära tjejer. Jag åt en god lammrätt och en chokladdessert. Lite vin blev det också. På fredagen lyckades jag klämma ner ett smørrebrød men sedan fick jag dra mig tillbaka till hotellrummet. Så fredagskvällen låg jag allena och tittade på "Så ska det låta" och ville att Hans skulle komma över bron och hämta mig. Men jag stod ut och kunde sedan på lördagen ta mig hem med tåget.

Jag misstänker starkt kycklingen jag åt här på en restaurang i Svedala på onsdagskvällen. Det var bara jag som åt den och det var efter det som magknipet satte in.

Eftersom vi bara ses en gång om året allihopa så känns det ganska surt. Men det är ju inget att göra åt! Lite pengar blev det ju över, så jag får väl gå ut och tröstshoppa lite snart.


Mysig restaurang i Nyhavn, Lite folktomt eftersom de flesta satt ute i solen. Vi tyckte dock att det blåste lite mycket!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar