fredag 13 februari 2009

I går kväll var inte fantasin på topp


Och tiden var lite knapp eftersom jag skulle på afrikansk dansträning klockan 6. Tora älskar fiskbullar, så det gör vi ibland. Jag är alltså inte helt fanatisk! Jag köper de i buljong och så gör jag en egen gräddsås. Då blir det fiskbuljong (inte helt ok det heller jag vet!!!), lite av spadet från fiskbullarna, och sedan grädde. Det får bli varmt och sedan lägger jag i fiskbullarna. När jag har bråttom brukar jag koka potatis i mindre bitar, så blir det snabbt färdigt. Till det brukar vi äta kokta haricot verts och vi vuxna tog också hummus som naturligtvis blev över sedan lunchen. Och så lite oliver. Och eftersom jag äter så lite mjölkprodukter som möjligt så fiskade jag upp några bullar ur såsen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar