torsdag 19 mars 2009

Tack

Tack snälla ni för uppmuntrande kommentarer!
Jag har bestämt att jag ska må bättre i morgon, det är i alla fall lite bättre nu på kvällen. Jag har preparerat mig med blåbär, apelsin och till kvällsmat en lins- och morotssoppa med ingefära som var väldigt god. Massor av vitlök var det också. Men jag får nog be min redaktör om ännu lite tidsfrist eftersom jag inte är färdig med manuset till nya boken ännu.

Och i morgon fyller svärmor år och då vill jag ju vara med. Så nu blir det en tidig kväll. God natt!

1 kommentar:

  1. Det är så segt med envisa virus som biter fast. Hoppas du är på bättringen!

    Jag har ätit dinkelpannkakan tre gånger den här veckan! (Första gången i söndags och så igår när jag bjöd mammagänget och sen idag åt vi rester). Mycket populärt! Skinkan och fruktsalladen är JÄTTEGOTT till pannkakan! Tack för det braiga receptet!

    SvaraRadera