onsdag 15 april 2009

Sushi och rabatt


I dag blev jag så sugen på sushi när jag såg den i affären, och eftersom det var halva priset så slog jag till! Nu vet ju sushikännare att de små lådorna på ICA inte är riktigt som "the real stuff", men är man som jag desperat så fungerar även detta. Riset är lite hårdare men jag tröstar mig med att GI-värdet då antagligen är ännu lägre.


Sedan vill jag gärna visa mina fina kungsängsliljor som vi har på vår framsida. Både schackrutiga och nästan vita. Härligt med vår!

3 kommentarer:

  1. Åh, så gott! Jag har inte vågat köpa de färdiga lådorna på ICA för jag är rädd att bli besviken. Brukar luncha med min man i Lund ibland och då blir det alltid sushi.
    Ha det bra

    SvaraRadera
  2. Åhh..kungsängsliljor. Upplands landskapsblomma..vackert!!

    SvaraRadera
  3. Ja, det är härligt med vår.. och med sushi!

    SvaraRadera