måndag 2 november 2009

Nu börjar denna vecka!


Hösten är här på riktigt, det blåser och är ruggigt kallt. Så idag startade jag med ett gympapass på vardagsrumsgolvet istället för den joggingtur som jag hade planerat. I kväll ska jag på motionsgympa och då får jag upp flåset istället. Nu ser man inte så bra på skärmen men passet jag kör är Iforms "Platt mage, stark rygg". Jag tog det korta passet men på nivå 2.

Veckan ska förhoppningsvis bli kreativ efter förra veckans höstlov. Ja, vi jobbade lite i alla fall, men det blev inte direkt någon heltid!

Samtidigt har vi födelsedag på torsdag, Tora fyller 8 år och på fredag ska hon ha tjejerna i klassen här. Ibland är det bra att de är många tjejer i klassen, det blir lite lugnare på lektionerna säger lärarna. Men när det är kalas är det synd att de är 16 styck! ;-) Så det blir väl en del pyssel med dessa två tillställningar också.

På lördag åker jag till Stockholm över dagen. Jag ska vara med på Allt för Hälsan på Stockholmsmässan (Älvsjö). På lördagen mellan 12 och 12.45 ska jag laga lite god mat på Kokpunkten. Välkomna alla hälsointresserade som är i närheten!

1 kommentar:

  1. Mycket att pyssla med!
    Hoppas att dottern får en bra födelsedag och ett bra kalas
    Ha det bra
    Kram

    SvaraRadera