tisdag 3 november 2009

Mörkt i våra hus!


Detta är ju första hösten-vintern som jag bloggar och nu börjar jag inse att det i fortsättningen förmodligen mest blir lunchmat som kommer att presenteras. Jag har väldigt svårt för annat än dagsljusfotografering och nu när klockan är 17 är det redan becksvart ute. Och än är det en och en halv månad tills det vänder!

Men håll ut och håll till godo med det som händer på dagarna!

Snart är det sommar igen!

Foto på Tora, Öland sommaren 2009, Hans Desser

3 kommentarer:

  1. Ja, ljus i massor får det bli!
    Först trodde jag du åt dem ... men det kanske inte hade varit så bra!!
    ;-)
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Jag har exakt samma problem, bilderna blir generellt crap och det känns ju inge kul att lägga ut vare sig dåliga bilder eller recept helt utan färgglatt material...

    SvaraRadera
  3. Mikaela ovan mig här skrev en kommentar i ett inlägg på min blogg om exakt det du skrev ovan här. Lite lustigt att vi alla tycker samma sak:

    http://ulrikasmat.blogspot.com/2009/11/revbenspjall-try-number-one.html

    SvaraRadera