tisdag 3 november 2009

J-smör


Det här jordnötssmöret köper jag på Coop.

5 kommentarer:

  1. Detta j-smör är osötat så det innehåller bara j-nötter och lite salt. Toppen GI-värde med andra ord. Jag äter ju själv inte smör, ost och sånt eftersom jag får utslag/finnar och därför brukar jag ta j-smör på min grova macka när jag äter det!

    SvaraRadera
  2. Har aldrig prövat jornötssmör, faktiskt! Är egentligen lite nyfiken, är detta en bra sort om man vill testa?

    SvaraRadera
  3. Sundigt: Ja, detta är en bra sort, ekologisk och utan socker!

    SvaraRadera
  4. Toppen, skulle just fråga om sockret! Bra grej!

    SvaraRadera
  5. det här är en favorit. har du testat det med crunch? jättegott det också :)

    tack för en bra och inspirerande blogg. ha en bra vecka!

    SvaraRadera