måndag 12 oktober 2009

Har varit lite upptagen ...


... med att flytta runt i hela huset!
Förlåt att jag inte skrivit på flera dagar. Vi har äntligen fått färdiga fina parkettgolv i de två största rummen på nedervåningen. Så de senaste dagarna har varit flytta, flytta, flytta saker. Det är långt ifrån färdigt, men det börjar i alla fall arta sig.

Bland annat har jag samlat det mesta av mitt fotograferings-porslin i mitt "nya" arbetsrum. Och jag börjar inse att jag kanske inte behöver handla fler tallrikar, eller skålar. Det ni ser på bilden är kanske hälften ...
... men det är så roligt att köpa nytt så frågan är om jag kan hålla mig. Försöker att åtminstone handla på loppis emellanåt. Det blir både billigare och är bättre för miljön. Inte för Sveriges BNP dock.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar