torsdag 25 mars 2010

Ny meze


Idag hade jag besök av en trogen bloggbesökare. Camilla som är en duktig fotograf. Jag fick en utskrift på fina körsbär i rad och sedan stod vi och pratade om ditten och datten. Naturligtvis fick hon handlat också!

Denna vecka är det öppet
torsdag 12-18
fredag 12-18
lördag 10-14

Välkomna till Nygatan 6 i Svedala.

Solen skiner och det blåser friskt. Skylten utanför butiken har redan blåst ner en gång. Men nu vajar den igen!

Har kommit igång med motionen ordentligt. Yoga hemma måndag och onsdag och jogging/snabb gång tisdag och torsdag. I morgon är det morgonyogaklass och sedan får jag nog vila lördag och söndag. Men det känns som ett ganska lagom schema.

Lunchen idag blev plock. Perfekt kokta ägg, sardiner i olja och vinäger, en halv avokado, lite ärthummus som var över sedan i förgår och så lite aubergineröra som jag köpt färdig. Och så lite rostade pumpakärnor.

På bilden ser du också de snygga virkade armbanden jag säljer.

1 kommentar:

  1. Hej!
    Vad kul det var att träffa dig och titta i din mysiga butik och tack för kaffet. Jag har mina nya snygga örhängen på mig - barnen såg det genast och tyckte också att de är ursnygga. Boken har vi redan börjat bläddra i och Estelle har tittat ut lite rätter hon vill att jag ska laga.
    Hoppas att du får många kunder i butiken
    Kram

    SvaraRadera