måndag 1 november 2010

Inte så vackert ...


... men gott!
Detta är säkert förra veckan. Tiden går så fort och jag har fullt upp.

Dessutom har jag varit på två begravningar på två veckor. Och eftersom det är mina kära släktingar i Blekinge, Karlskrona, så blir det heldagsutfärder. Sorgligt, vackert men behövligt att samlas i svåra tider och ta avsked av människor som alltid har funnits.

Åter till maten. Lite mer lax från den hela jag köpte. Eftersom jag ugnsbakade en ganska stor bit blev det kvar till en lunch. En avokado och lite kokta rödbetor med salt till det. Och en klick majonäs. Ja, varken vackert upplagt eller så särskilt originellt. Men mycket gott enligt mig! Lyckomat som gör mig mätt länge och jag känner att jag får i mig det jag behöver.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar