måndag 8 november 2010

1:a veckan



Slutade på ynka ett hekto minus. Haha! Men det har faktiskt varit en lite ovanlig vecka och jag är glad att jag inte gått upp. Det har varit höstlov, vilket innebar minimalt med promenader. Dessutom har det varit inte mindre än tre fester! På onsdagen var vi bjudna på spökfest. Det var god mat där jag kunde välja bra saker. Lite efterrätt för artighets skull. Två små glas vin. På fredagen fyllde Tora 9 år. Det betydde fest på kvällen med de närmaste. Jag kunde äta bra men tog en bit god kladdkaka. Drack lite vin också. Aja baja! I går söndag var det kalas med 15 av Toras kompisar. Ingen nyttig mat, men jag åt ingen efterrätt och nallade inte av något godis.

I dag har Hans och jag 15-årig bröllopsdag och till lunch åt vi goda kötträtter! Hans fick också lite potatis- och palsternacksmos. Men jag åt sallad till.

Denna vecka hoppas jag ska bli bättre på motionsfronten. Och inga stora fester är i sikte. Håll tummarna!

1 kommentar:

  1. Hej!
    Jag vågar inte väga mig efter att ha fikat på smarriga kakor och druckit kaffe latte tre dagar i rad i Göteborg fast å andra sidan blev det ju en hel del spring i butiker så det kanske jämnar ut sig...

    Hoppas att ni har haft en härlig bröllopsdag
    Ha det bra
    Kram

    SvaraRadera