lördag 7 maj 2011

Varianter på temat




I går började jag om efter semestern. Ägg, skinka, grönsaker, tjock yoghurt. På kvällen var jag ensam vid maten och då kalasade jag på en bit buffelmozzarella, några skivor coppa (italienskt griskött som smälter i munnen), tomat, haricot verts och oliver. Lite rödlök, citronolja, salt och peppar. Ett par bitar 70-procentig choklad.

I dag när jag vaknade hade jag gått ner 1,5 kilo. Skönt. Känner mig fortfarande pluffsig och det är ju 2,5 kilo kvar. De går inte lika lätt det vet jag, men å andra sidan lider jag inte av det jag äter, snarare tvärtom. Njuter!

Trevlig lördagkväll önskar jag er!

2 kommentarer:

  1. Vad härligt att du är tillbaka och redan igång :) Önskar att jag hade varit så bestämd. Tack för inspirationen Klara!

    Varma hälsningar

    SvaraRadera
  2. Har gått ner ett kilo till, 1,5 to go! Hoppas det inspirerar!! Kram!

    SvaraRadera