fredag 6 maj 2011

Tillbaka i verkligheten!






Ja, det har varit tyst härifrån ett tag. Men nu är jag åter på plats. Min tystnad har berott på en utlandsresa, och eftersom den var av överraskningskaraktär så kunde jag inte tala om det innan. Min svåger fyllde 40 i söndags och firade detta på Bahamas. Vi bestämde oss för att åka efter och överraska. Hans sambo, som har hälften av sina rötter där, ordnade så att vi fick bo hos hennes faster. Mina svärföräldrar var också med och svägerskans mamma med sambo. Så vi var ett stort gäng som njöt av livet och fick tillfälle att uppleva både strand, hav, vattenland på lyxhotellet Atlantis och mysiga middagar med svägerskans stora gästfria släkt.

Jag har under denna vecka lyckats gå upp 4 kilo i vikt! Tänk att man ska bli tvingad att dricka öl, äta chips, rostat bröd, glass m.m. dagarna i ända. Inte får man röra på sig heller utan man måste ligga på en handduk under en palm och titta ut över turkosblått vatten! Vad ska man göra liksom?

Nåväl, nu är det "andra bullar" som gäller! Ägg, grönsaker och allt nyttigt man kan tänka sig! Mer motion och INGEN öl! Jag har haft en underbar vecka och njutit av livet. Nu ska det också bli fler blogginlägg här.

Må så gott!

1 kommentar:

  1. Vilken inspirerande blogg, precis vad jag vill läsa nu när jag är inne på min elfte dag i GIs rivstart:)Här har jag mycket att lära förstår jag! Hur länge har du ätit enligt GI?
    Jennie

    SvaraRadera