måndag 3 maj 2010

Fråga om böcker

En av mina nya läsare undrade vilken av mina böcker som är bäst för "nybörjare".

Jag skulle nog säga att Klaras GI-mat står sig ännu och jag tror att den är inspirerande. Dessutom innehåller den en inledning som är lätt att ta till sig och med en hel del enkla tips och listor. Den finns till exempel i min shop, och då får man ju den dessutom signerad! Bara en sådan sak.

Gå in på Klaras och beställ.

Sedan kan man naturligtvis gå vidare med Klaras goda GI-dagar och till exempel senaste Klaras Hälsomat. Men börja med Klaras GI-mat Jenni så blir det nog bra!

6 kommentarer:

  1. TACK för ditt svar.
    Jag ska genast införskaffa boken!

    SvaraRadera
  2. Jag rekommenderar verkligen "Klaras hälsomat" - min favorit! Håller på att baka nu "Banankaka" från denna bok - jag som aldrig har bakat :) Jag har många av Klaras böcker och alla är helt underbara. En riktig inspirationskälla som hjälper att ändra matvanor för alltid och äta hälsosamt och varierat. Varmt hälsar, Kasia

    SvaraRadera
  3. Hej Klara!

    Låter som en fullspäckad helg, är det du som står för maten eller du blir bjuden på mat?

    Ha en trevlig helg
    Kram

    SvaraRadera
  4. Tack Kasia för glada tillrop! Hoppas att banankakan blev bra!

    Camilla: I går var det inköpt buffé efter samråd med mig, väldigt gott, men i dag får nog jag stå för krubbet. Funderar på hamburgarebiffar med en massa tillbehör. Så behöver man inte äta det som hamburgare om man inte vill. Har till exempel kokat rödbetor som jag tänkte marinera med chèvre.

    SvaraRadera
  5. Hej Klara!
    Var håller du hus?
    Ha en skön helg
    Kram

    SvaraRadera
  6. Det var länge sedan du skrev något...kollar varje dag men inget händer :) Mycket att göra eller?

    Önskar dig en superbra helg!

    Varmt hälsar,
    Kasia

    SvaraRadera