onsdag 14 januari 2009

Redan onsdag


I dag ska jag ta tag i min nya kamera och kolla bilderna och hur man lägger över dem. Tanken är att det ska bli bilder på mina måltider. Ja, inte alla kanske. Å andra sidan kommer de inte vara lika snygga som de Hans tar.

I går morse höll jag föredrag på Rotary Sturup. Klockan 7 åkte jag hemmifrån, så det är nog det tidigaste föredrag jag har hållit. Det var trevligt och jag fick sälja ganska många böcker.

I dag blir det några rätter som ska förevigas till höstens bok och så håller vi på och planerar omslaget. Antagligen blir det fotografering på fredag och eftersom tanken är att jag ska vara på omslaget denna gång (inte bara mina händer) så ska jag också komma ihåg att beställa en tid hos frissan. Men det blir nog bara tvätt och styling, det var inte så länge sedan jag klippte mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar