torsdag 27 januari 2011

Hög tid att uppdatera!

I fredags åkte vi till Stockholm, och jag har precis hämtat mig! Nädå, men lite åt det hållet. Jag bloggar aldrig när jag är borta, den tekniken har jag inte tagit till mig. Är glad att jag kan uppdatera lite på Facebook på bortaplan. Förutom när jag glömmer logga ut från mitt konto på svågerns dator och han fyller i pubertala kommentarer i min statusrad. Ojoj!

Nu är jag tillbaka i vanliga vanor, mer protein, mer fett och mindre kolhydrater. Det är obeskrivligt lätt att hamna i smörgåsträsket när man är på resande fot, i alla fall för mig. Och jag gillar inte att vara där.

Dessutom har jag börjat träna på gym. Det är än så länge roligt, och dessutom skönt att kunna promenera/jogga på löpband så länge det är kallt och isigt ute. Vi har blivit av med all snö nästan, men kallt är det just nu.


I går blev det köttfärsröra med stekt ägg och rucola. Lite rostade solrosfrön på det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar