fredag 1 juli 2011

Äntligen lite tid!

Efter många veckors intensivt fotograferande till nya boken, avslutning i dotterns skola med tillhörande jippon, midsommar och min egen födelsedag (som i år inföll på samma dag. 45 år och 37 gäster) så har jag äntligen landat lite. I dag fyller visserligen mannen år och i morgon är det stor fest för en annan kompis där jag ska hjälpa till med maten, men en stund för uppdatering har jag nu fått till. Midsommar och dagarna där omkring bjöd på frivillig kolhydratfrossa, men denna vecka har jag ätit bra och sunt. Det har resulterat i -3,5 kilo på 4 dagar men nu lär det kanske gå lite långsammare med de resterande 3-4 som jag tänkte skaka av mig innan hösten! Ska köpa nya joggingskor och ge mig ut på lite lätta rundor. Dessutom ska jag passa på att dansa när tillfälle ges.

Så här såg kakbuffén ut på midsommar. Min familj och mina vänner hade bakat en massa gott och onyttigt!


Byter man sedan till denna mat så rasar kilona!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar