fredag 12 mars 2010

Det närmar sig!

Här kommer ett smakprov på vad som säljs i butiken på Nygatan 6 i Svedala, förutom mina böcker!

Välkomna lördagen den 13 mars mellan 10 och 14.

Därefter kommer jag att ha öppet
torsdagar mellan 12 och 18,
fredagar mellan 12 och 18
lördagar mellan 10 och 14

Fredagen den 19 stänger vi 16.00 och lördagen den 20:e är det STÄNGT.


Armband


Bokmärken


Halsband


Halsband


Bönor och linser med recept


Örhängen


Kakor och knäcke


Chokladdoppat


Kakaopulver och choklad

4 kommentarer:

  1. Ser väldigt trevligt ut! Synd att det är lite långt bort.

    SvaraRadera
  2. Ja, så mycket fina saker. Perfekta presenter. Jag har ju heller inte vägarna förbi direkt ;-)

    SvaraRadera
  3. Titta in i webbshopen, den har alltid öppet!
    http://klara.desser.se/shop
    :-)

    SvaraRadera
  4. Det var ju idag och jag har redan missat det...
    Jag kommer en annan dag istället, ska bli spännande! Hoppas att det gick bra med försäljningen idag.
    Nu måste jag återgå till grytorna, det blir grekiskt ikväll.
    Ha det bra
    Kram

    SvaraRadera