torsdag 10 mars 2011

Antioxidanter på burk


Fick en burk Superfruits från Natural Solutions Europé Ltd. Det är ett naturligt kosttillskott med massor av antioxidanter. Kanske ett val för den som inte tror att de inte får i sig tillräckligt med nyttigheter genom kosten. Det finns kloka människor som förespråkar kosttillskott och det finns kloka människor som säger att vi inte behöver det. Du får försöka känna efter själv vad du tror på. Jag tror inte att detta är något dåligt val, utan det är väl mest en fråga om övertygelse och vad man vill lägga pengarna på. Man sväljer kapslarna hela så jag kan inte ge något utlåtande om smak! ;-) Jag ska prova produkten tills den är slut och kanske återkommer jag med en rapport om att jag blivit så mycket piggare! Vi får se!

Du hittar produkten här. Skriv gärna in 1000047SWE som ID-nummer om du vill handla.

Må så gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar