tisdag 13 december 2011

Ujuj!

Har haft en förkylning som heter duga de senaste 4-5 dagarna. Brukar sedan jag lagt om till LCHF bara få lätta tvådagarsförkylningar, men den här gången ville kroppen något annat. Är på bättringsvägen men ännu inte helt återställd. Idag blev det en dryck gjord i råsaftcentrifugen. Rödkål, grönt äpple och färsk ingefära. Helt ok utom en liten kålförnimmelse mitt i allt. Fantastisk färg!


Hade tänkt baka något LCHF-vänligt med saffran idag men det blev inget med det. Orkar nätt och jämt fixa vanliga måltider så Lucia får i år bli helt utan sådant.

Återkommer så snart jag är helt pigg!

5 kommentarer:

  1. Krya på dig!
    Björn har legat till sängs i två dagar och nu känner jag att jag har fått ta över snorandet och halsontet...
    Ha det bra
    Kram

    SvaraRadera
  2. Tack! Usch, hoppas ni blir friska snart så att det inte blir en sjuk jul! Det är det jag tröstar mig med, att till jul är jag nog frisk i alla fall ... :-)

    Kram, Klara

    SvaraRadera
  3. Har provat mycket i råsaftcentrifugen men inte rödkål tack för tipset

    SvaraRadera