onsdag 7 december 2011

Köket på gång!



Kaklingen är på gång och även betongblocksväggen. Jag gillar att kakla men att mura glasblock var SÅ svårt och vi är inte färdiga ännu. Man kan bara göra ca 3 varv per dag, sedan måste det stelna, brinna, över natten. Sedan ska det på snygga bänkskivor, en porslinsho och i andra hörnet spis och ugn! Det blir perfekt för mina kommande matlagningskurser och alla cateringuppdrag!

Ps, på kakelplattan på bänken ser ni ett konstverk gjort av dottern. Ett ansikte lagt tillrätta med smulor av bruk. Ds

1 kommentar:

  1. Hejsan,
    vad härligt att göra om. Det skulle vara roligt om du vill visa upp ditt projekt på Byggla.se. Är du intresserad kan jag erbjuda en morot. Vi har även en golvtävling, en julpyntstävling och en badrumstävling som pågår just nu. Maila mig på vendelabyggla@gmail.com så berättar jag mer!
    /Vendela

    SvaraRadera