måndag 25 januari 2010

Hjärnan är märklig

Jag drömde i natt att jag hade stavat Lotta i "Landet brunsås" namn fel. Och när jag kollade nyss så var det faktiskt så. Hon heter Lotta Lundgren och inget annat. Tänk vad hjärnan arbetar på underliga sätt ibland.

Nu är Hans i Alperna och åker skidor ett par dagar. Det är inget för mig så jag stannar hemma och trivs ganska bra med det faktiskt. Så blir det ju så trevligt när man ses igen! Han har fått låna min kamera eftersom hans kameror är lite otympliga i skidbacken. Så jag får rota lite i arkiven dessa dagar.

Hann inte lära mig hur hans fungerade, annars hade det varit det bästa förstås!

Vi har strålande alpväder här i plattlandskapet. I kväll ska Tora och jag på Tupperware-party, i morgon ska vi på restaurang i Lund och träffa en gammal kompis som jag inte träffat på 25 år och på onsdag och torsdag får vi besök av mor- och farföräldrarna. Jag ska ju träna på onsdag och det vill jag inte missa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar