tisdag 8 februari 2011

Lång lista


på saker som ska göras. Har börjat på nästa bok, dvs skriver recept. Det är kul, men tar ganska lång tid!

Dessutom pluggar jag näringslära, och det tar också tid. Men det är väldigt nyttigt och sedan hoppas jag kunna ta mig an människors kostproblem inte bara genom mina böcker utan personligt. Jag blir nämligen kostrådgivare och hoppas vara färdig i april!

Och fram till dess fortsätter jag med min mat. Protein, fett och inte så mycket kolhydrater. I dag till lunch blev det enklast möjligast. Två stekta ägg varvade med kokt skinka. Lite krispiga sugar snaps och böngroddar. Mums!

I natt blåste det så mycket så jag trodde taket skulle flyga av. Var vaken nästan två timmar när det var som värst. Känner mig lite seg nu. Ska ta en kopp kaffe tror jag, innan jag fortsätter med pluggandet.

Ha det gott!

2 kommentarer:

  1. Ha det gott du med och lycka till med alla projekt.
    kram

    SvaraRadera
  2. Jag gillar verkligen din blogg med alla fina foton på den goda maten!
    En fråga: Jag älskar sugar snaps men har varit lite rädd för att äta det då jag äter (någon slags mix av) GI/LCHF. Är de OK?

    SvaraRadera