söndag 26 juli 2009

Bloggsemester

Det blev en ofrivillig bloggsemester trots allt. När jag var i Stockholm helgen efter midsommar slarvade jag bort min sladd till kameran och sedan var det på något sätt kört (kanske glömde jag den hos Ola och Malin men de åkte till Kina för att hämta sin dotter så jag har inte riktigt haft mage att besvära dem med mitt lilla sladdproblem). Koman infann sig och det blev ingen ny sladd. I morgon måndag ska jag skärpa till mig och skaffa en ny.

Vi har varit en vecka på Öland med hyfsat väder och 4 dagar på Gotland med fint väder. Vi hann precis ta färjan mellan Öland och Gotland innan kollisionen mellan de två färjorna i Nynäshamn ställde in den trafiken. På Gotland var det verkligen underbart med trevligt sällskap, god mat, varité på Creperiet i Hablingbo och en del besök hos keramiker. Som tur var gick våra båtresor bra för är det något som jag inte tycker om så är det att åka båt ... och flyga ...!

I kväll har vi middag här i vårt nya uterum. Ska ta bilder så att ni får se i morgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar